13 kwietnia 2014

Paese 191 & studs


                                    Sevyn Streeter - It Won't Stop ft. Chris Brown





Taki oto prosty duecik!




Przyznam, że jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Nigdy nie miałam lakierów z Paese i widać to był błąd:P Ten kolor trzymał się na moich paznokciach wyjątkowo długo. Zwykle drugiego czy trzeciego dnia mam już starte końcówki, a tu nic! Meeeega plus!!

<3

Świetnie mi się nosiło to mani.





Ćwieki przykleiłam klejem do paznokci, bo moje paznokcie kiepsko trzymają jakiekolwiek odstające ozdoby, w szczególności tak duże. Nie lubię tej metody przyklejania ozdób, ale zależało mi na trwałości mani.






* pierścionki H&M

14 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek no i te pierścionki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) uwielbiam ten kolor! i pierścionki ostatnio też:)

      Usuń
  2. Kolor świetny, a te ćwieki pasują do niego idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor, jak dla mnie mięta idealna <3
    * choć dalej nie rozumiem czemu takie odcienie nazywa się miętowymi, moja mięta w ogrodzie na Mazurach tak nie wygląda xD *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! kolor jest piękny:)
      ja też nie rozumiem, no ale cóż. tak nazwali to niech będzie;)

      Usuń
  4. Po 1 ale masz boskie pazurki :) 2 Lakier jest prześliczny i zainwestuję w Paese jeśli są tak trwałe :) 3 te pierścionki z H&M są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      myślę, że warto, bo lakiery są z niższej półki cenowej a na prawdę niezłe. przynajmniej na moich paznokciach się trzymają:)
      a pierścionki ostatnio uwielbiam i mam na ich punkcie bzika :D

      Usuń
  5. mam ten kolorek na paznokciach i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go lubię:) i jest bardzo chodliwy bo dziś w Paese pani mi powiedziała że już ich nie ma i na magazynach pustki.

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia