6 sierpnia 2014

Pink Flamigno Nails using MoYou Tropical Image Plate







Czasem przychodzi czas na róż na moich paznokciach. Rzadko bo rzadko, ale przychodzi. Tym razem w postaci flamingów. 

Ten wzór nie jest bardzo popularny, ale skradł moje serce :)  Bo przecież to flamingi!





Do zdobienia użyłam płytki Moyou z kolekcji Tropical oraz lakieru Golden Rose Rich Color 07. Płytki MoYou są świetnej jakości, a lakiery z kolekcji Rich Color idealnie nadają się do stemplowania.

Całość nosiło mi się bardzo przyjemnie, ale po dwóch dniach musiałam zmienić mani na coś ostrzejszego i bardziej graficzneg, bo tak już mam :)

Jak Wam się podoba?



13 komentarzy:

  1. Optymistyczne kolorki i stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ;) Skąd masz pierścionek z serduszkiem? Strasznie mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka jest cudna a mani super - w sam raz w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jakoś miałam ochotę właśnie na flamingi na paznokciach :D Ale zrezygnowałam bo moje zdolności manualne mnie zniechęciły do malowania ich ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne! flamingi są takie słodkie! ;)
    w ogóle muszę sobie kupić w końcu jakąś płytkę MoYou :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzór cudny! uwielbiam flamingi :)) cała płytka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne, taki uroczy ten wzor ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuuuu, zakochałam się, uwielbiam flamingi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, zakochalam sie! Zamówiłam juz płytkę :) a jaki masz kolor bazowy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia