17 sierpnia 2014

Tropical Flowers with MoYou London Image Plate




Ostatnio mam bzika na punkcie stempli, MoYou i wszystkiego co z tym związane. I chociaż mam już niezłą kolekcję różnorodnych płytek to ciągle mi mało i codziennie znajduję nowe okazy, które muszę mieć. 

To zdobienie pochodzi z jednej z takich właśnie must have'owych dla mnie płytek z kolekcji Tropical firmy MoYou London. Jak tylko zobaczyłam tą kolekcję musiałam złożyć zamówienie, no bo jakże by inaczej... 




Za kwiatkami na paznokciach co prawda nie przepadam, ale czasem przyjdzie mi na nie ochota. Te o dziwo nosiłam długo, bo takie kolorowe i pozytywne:) Trzeba też przyznać, że bardzo szybko je zrobiłam, bo stemple kolorowałam farbkami akrylowymi , a nie lakierami, a to zawsze trochę szybciej (takie przynajmniej mam wrażenie). Żałuję tylko, że zrobiłam beżowe tło zamiast białego. Myślę, że na białym kwiatki ładniej by się wybijały i całość by lepiej się prezentowała, no ale już po ptakach.

Nakręciłam też krótki filmik, na którym pokazuję jak koloruję stemple farbkami akrylowymi. I żeby było łatwiej i wygodniej zamieszczę go tutaj poniżej:








Mam nadzieję, że Wam się podobało :)

19 komentarzy:

  1. Jak ślicznie! :) Według mnie dobrze, że jest beżowe tło a nie białe, wygląda super ^^ Już się biorę za oglądanie fimliku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? właśnie ja żałowałam później, ale może i rzeczywiście lepiej.. sama nie wiem. ale cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  2. Piękne kwiatki :) Ja kiedyś malowałam stemple.. na stemplu :) I robiłam taką a'la naklejkę z tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      też tak lubię robić na stemplu, ale to jak lakierami koloruję. farbkami wolę na paznokciu już:)

      Usuń
  3. moyoumaniaczka :D ja chyba wolałabym właśnie na białym te kwiaty, ale i tak super wyglądają :)
    a dziś pierwszy raz kolorowałam stemple (lakierami) z płytki Promoto :D jak odbiorę od Ciebie moje MoYou to na pewno będzie szał ^^
    powiedz jeszcze jaki masz ten cieniutki pędzelek? bo ja mam jakiś z zestawu z allegro, w sumie może być, ale trochę się rozczapierza na końcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no będzie szał na pewno, bo super płytki wybrałaś:)

      też mam rozczapierzony niestety, ale jakoś daje rade. malowałam najcieńszym i najkrótszym z zestawu, ale jeszcze go przycinałam, tak, żeby jeszcze cieńszy był (nie wiem czy wiesz o co chodzi). bo oni zawsze te pędzelki takie grube dają, że muszę połowe włosia wyciąć.

      Usuń
  4. Jak pięknie udało ci się pomalować te stemple <3

    OdpowiedzUsuń
  5. coś pięknego! a moja MoYou Pro 07 jeszcze dziewicza (od kilku miesięcy - wstyd...) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiatki wyszły,takie pozytywnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że i moja metoda kolorowania stempli przypadła komuś do gustu ;) Zwykle to naklejki były bardziej lubianym rozwiązaniem ;) Wyszło całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo:) jak farbkami koloruję to łatwiej jest mi już na paznokciu. ale jak lakierami to nadal naklejki jednak;)

      Usuń
    2. nooo:) jak farbkami koloruję to łatwiej jest mi już na paznokciu. ale jak lakierami to nadal naklejki jednak;)

      Usuń
  8. Beżowa baza bardzo mi się podoba :) właśnie dlatego, że jest niespotykana :) Filmik świetnie zrobiony :) całość - super

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, ale pięknie udało Ci się wypełnić te stempelki kolorem ! ;-) Cudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia