7 września 2014

Aztec Nails using MoYou London Explorer 27





Przedstawiam Wam dzisiaj mani z użyciem mojej ulubionej płytki do zdobień :)
Jest to płytka MoYou Explorer 27. Jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie jedną z moich ulubionych. Wzorki na niej są śliczne i świetnie się ze sobą łączą i wspaniale odbijają.




Aztecki wzorek połączyłam z niebieskim Modraszkiem z Colour Alike i ćwiekami z Born Pretty Store. Tak na marginesie muszę przyznać, że pozytywnie zaskoczyła mnie jakość tych ćwieków. Są płaskie, przez co idealne przylegają do paznokci i się nie odczepiają. Dosłownie musiałam je zdrapywać z paznokci po czterech dniach noszenia tego mani.




Jak Wam się podoba to zdobienie? Ja uwielbiam takie wzory i jeszcze jak są do tego ćwieki to już zupełne szaleństwo. Świetnie się w takich paznokciach czuję :)


9 komentarzy:

  1. podobają mi się takie azteckie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie geometryczne wzory :D ta płytka z azteckimi wzorami jest bajeczna - zazdroszczę Ci jej okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka jest cudna! :D Przy następnym zamówieniu z MoYou na pewno ją kupię ^^ Fajnie wyglądają te wzory w połączeniu z niebieskim :) Super że wrzuciłaś kolejny post bo lubię Twoje stemplowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna plytka i ten niebieski kolor!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia