27 września 2014

Beauty Forum Autumn 2014 Haul





Jesień.

Niewątpliwie jest to czas rozmyślań, długich spacerów i chłodnych wieczorów w ciepłym swetrze. Drzewa nie są już zielone i częściej pada deszcz. 

Nie każdy czeka na tę porę roku, ze względu na chłodek, który zwykle jej towarzyszy. Jednak nie można powiedzieć, że jesienne kolory nie mają swojego uroku.




Ja, chociaż za jesienną pogodą nie przepadam, to doceniam kolory, które dominują podczas tej pory roku. Tak zwane buraski są moimi ulubionymi kolorami :)

Zawsze takie kolory lubiłam i już chyba tak mi zostanie. 

I w tym poście chciałam Was pokazać, co kupiłam na targach kosmetycznych i co będzie gościło na moich paznokciach przez najbliższe miesiące. 




Odwiedziłam na tych targach właściwie tylko dwa stoiska: Zoyę i OPI. Te lakiery lubię najbardziej i to dla nich poszłam na targi. 

Na stoisku Zoyi kupiłam lakier, który chodził mi po głowie od dawna, czyli Storm, oraz trzy jesienne kolorki: Nyssa, Normani oraz Pepper.





Jeśli chodzi o stoisko OPI, to muszę przyznać, że tu zadziało się trochę więcej rzeczy.




Kupiłam małe balsamiki do rąk, które uwielbiam.

I kilka lakierów.

Na zdjęciu poniżej od lewej: miss you-niverse, ski teal we drop, muir muir on the wall i lężący suzi skis in the pyrenees




Znów od lewej: green on the runway, opi scores a goal!, lost on lombard i alpine snow.




I na ostatnim zdjęciu: suzi loves cowboys, I have a herring problem i warm me up.




Myślę, że jak na szybkie zakupy poszło mi całkiem nieźle. 

Nie mogę się doczekać tych wszystkich kolorów na moich paznokciach. Jest w nich coś magicznego :)


11 komentarzy:

  1. jakoś nie wpadłyśmy na siebie na targach ;p ale ja bardziej po Orly szłam :)
    Zoya Storm jest śliczna <3
    w ogóle obkupiłaś się, sporo OPI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zoyki są śliczne, szczególnie Normani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory , pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zakupy!

    Podoba mi sie poleczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice haul...loving some of those shades :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mogłam być na targach w ten weekend, ale na następnych na pewno będę! :D Bardzo fajne lakiery kupiłaś - ciekawa jestem tej beżowej Zoyki! :) No i ten biały OPI - daż znać czy dobrze kryje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję ze nie mam szans żeby dotrzeć na targi :( doskonałe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja marzę o targach...ach!!! Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy ;) Również dorwałam te balsamiki z OPI. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia