20 września 2014

City Nails using Bundle Monster Image Plate



Zapraszam Was dzisiaj na wyjątkowy post.



Wyjątkowy, bo dedykuję go mojemu pięknemu miastu - Warszawie.

Chociaż większość mojego życia mieszkałam na obrzeżach Warszawy, to całe moje życie toczyło się w samym mieście, a nie na jego przedmieściach. Poznałam tu moich przyjaciół, mam tu swoją rodzinę i kiedy mi jest źle to właśnie tu czuję się najlepiej, snując się nad Wisłą i rozmyślając nam moim życiem. 

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że kocham to miasto i chociaż większość osób się oburzy, kiedy powiem, że jestem z Warszawy (bo przecież mieszkanie przy granicy miasta, to nie mieszkanie w mieście;)), to jest to moje miasto.




To zdobienie ma obrazować miasto nocą, kiedy niebo błyszczy od świateł i ulice tętnią życiem albo pustką. Kocham Warszawę nocą, bo jest piękna i magiczna :)

Użyłam lakieru Colour Alike 519 - na jagody oraz płytki Bundle Monster BM-414.





Poniżej zamieszczam zdjęcia z mojej wieczornej przejażdżki rowerowej nad Wisłą.

Oraz zdjęcie, które ostatnio zrobiłam siedząc i rozmyślając sobie nad Wisłą. Tak... uwielbiam przebywać w okolicach tej rzeki :)






Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, bo jakby nie patrzeć, pokazałam Wam kawałek siebie :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie to wyszło :) A lakier bazowy... fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. użyłam płytki bundle monster bm 414 z motywem miasta na bazie colour alike na jagody :)

      Usuń
  3. Wow...u have done a great job :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, bardzo mi się podoba to mani! :) Warszawę również lubię :D
    a jeśli chodzi o piosenki o Warszawie to T.Love Warszawa i Lady Pank Stacja Warszawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaa, bardzo ładnie. strasznie mi sie spodobalo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia