31 lipca 2014

Colour Alike & MoYou Tropical Collection







Kiedy tylko zobaczyłam nową kolekcję płytek MoYou Tropical, wiedziałam, że parę tych okazów będzie musiało się u mnie znaleźć. Na początek zamówiłam dwie płytki :))  (bo nie wiedziałam, że od razu wypuszczą dodatkowe z owocami, które są bajeczne!)

Do mojej kolekcji trafiły płytki z numerkami 01 oraz 06. Por tym linkiem możecie obejrzeć całą kolekcję.




Poniżej na zdjęciach zobaczycie moje pierwsze podejście do tych płytek. Ostatnio jestem dość zarobioną osobą, także to mani nie jest bardzo wymyślne i tak elektryzujące jakbym chciała. Przez ostatnie dni mam dużo na głowie i niestety odbija się to na moim blogu i kanale youtubowym, bo mam tysiąc innych rzeczy do zrobienia. Ale mam nadzieję, że wkrótce wszystko się uspokoi i będę częściej dodawać posty i też z większym przekonaniem;) 


ps. te płytki są niesamowite i na pewno będę chciała pokazać jeszcze nie jedno zdobienie z nimi w roli głównej:)



1 komentarz:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia