5 lipca 2014

Birthday Giveaway - Wynikiiiii! :)

Heeeej:)

Mam dla Was dzisiaj wyniki mojego urodzinowego rozdania:) Jednak zanim zobaczycie kto dostanie zestaw, chciałabym Wam podziękować za udział! Tym co były ze mną przez rok dziękuję za ten czas, za komentarze i za wsparcie, a nowym obserwatorom dziękuję za dołączenie do mojego grona i mam nadzieję, że zostaniecie na dłuuuugi długi czas:)


To tyle z podziękowań. Czas na konkret! :D


Co samego przebiegu losowania to najpierw zrobiłam tabelki z wszystkimi informacjami kto i za co dostaje losy, a później stworzyłam dwie tabelki, jedną do każdego zestawu z losami i przypisanymi nickami.

Jak już tabelki były gotowe, weszłam na stronę internetową losowe.pl i wylosowałam dwa numery, najpierw z jednej tabelki, później z drugiej. I stąd wyniki:)
No i oczywiście sprawdziłam czy wybrane osoby obserwują bloga i czy lubią fb jak napisały, że lubią, itd.
Mam nadzieję, że ufacie mi i wierzycie, że zwycięzcy byli losowani a nie wybierani przeze mnie.



Losowanie: Zestaw nr 1, czyli piaski:




I tym oto sposobem wygrywaaaa:


 Z miłości do paznokci






Losowanie: Zestaw nr 2, czyli mini regularnej kolekcji Brazil:




I wygrywa:

Setfiretotherain






Gratuluję wygranej!  :)

Proszę, żebyście przesłały mi adresy do wysyłki (i zgodnie z regulaminem macie na to 3 dni, czyli do wtorku do północy.) Możecie wysłać mi adres na facebooku albo na maila, tylko proszę, żebyście dały znać w komentarzu, że wysłałyście adres, na wszelki wypadek jakby gdzieś zginął w internecie:)

A! i oczywiście jeśli mieszkacie w Warszawie albo będziecie przejazdem to możemy się spotkać i wtedy obejdzie się bez poczty;)



12 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze widzę? To nie możliwe..pierwszy raz w życiu wygrałam! I to takie piękne piaski! Od dziś mój szczęśliwy numer to 13!!!! Ale się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa,już wysyłam maila z danymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam,szukam i nie mogę znaleźć kontaktu do Ciebie..jak możesz to podaj mail...bo koperta nie działa...

      Usuń
  3. Dziewczyny gratuluje cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulejszyn :D Widze ze blisko było nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale żem było blisko, brawo
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, co za radość!! Tylko nie możemy znaleźć Twojego e-maila :(
    Mogłabyś się z nami skontaktować: niezapominajki91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia