9 lipca 2014

Colour Alike KRK Collection Review + bonus :)




Hej!

Mam dzisiaj dla Was krótką recenzję kolekcji KRK z Colour Alike. Udało mi się ją kupić taniej podczas promocyjnej nocy zakupów za cenę pomniejszoną o 40%, także rewelacyjny deal.

W kolekcji zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kolory są piękne, mocne, kremowe, takie jak lubię:) 

Wszystko dobrze się trzyma paznokcia, lakiery szybką schną, ogólnie są prześwietne jeśli chodzi o jakość. I nie wiem czy się ze mną zgodzicie czy nie, ale mam wrażenie że te lakiery są jeszcze lepsze jakościowo niż poprzednie kolekcje.

Poniżej załączam zdjęcia wszystkich lakierów oraz link do filmiku z pełniejszą recenzją kolekcji. (Jestem strasznie ciekawa Waszej reakcji na ten filmik, bo jestem tam ja, także proooooszęęęę dajcie znać w komentarzach co myślicie na temat filmiku i kolekcji oczywiście:)))


















4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia