16 lipca 2014

Sephora Bling Bling






Przedstawiam Wam dzisiaj piękny, nieco nieśmiały lakier z Sephory no nazwie Bling Bling. Nie wiem czemu te lakiery nie mają wielkiego powodzenia, bo są bardzo fajne, ... przynajmniej u mnie się sprawdzają.

Ten dostałam na urodziny:) 





Powiedziałabym, że to dość nieśmiałe bling bling, bo o satynowym, delikatnym wykończeniu. Nie mam dużo lakierów z takim konkretnie wykończeniem, ale bardzo mi się podobają i możliwe, że będę musiała powiększyć swoją kolekcję o takie właśnie okazy.

Ozdobiłam go wzorkiem azteckim z płytki MoYou Explorer 11. Uwielbiam takie wzory i świetnie się w nich czuję. Dlatego też tak je katuję na paznokciach;)



5 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda z tymi stemplami - śliczne połączenie :) Ja kupiłam ostatnio 3 topy z Sephory, cieniujący, kropki i krokodyla ale jeszcze nie używałam :) Mam nadzieję że też będe zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie lakiery z Sephory skutecznie ceną odstraszają, jak dla mnie zbyt wysoka. A szkoda, bo niektóre kolorki czy topy ładnie wyglądają :D
    A ten naprawdę jest ciekawy, połączenie ze stemplem rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor i wykończenie lakieru, a ze stemplami mega fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej.

    Sprawdź, proszę, wiadomości na fanpage'u facebookowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia