17 września 2015

Nails Inspired by Phone Case


◄ ▼ ► ▲





Skąd czerpiecie inspiracje do tworzenia nowych wzorków? Mnie potrafi inspirować wszystko. Mam czasem taki dni, że widzę coś, jakiś wzór czy też rzecz i od razu w głowie pojawiają mi się pomysły na nowe paznokcie. 

Czasem mam też tak, że zupełnie nic mi nie przychodzi do głowy i cokolwiek bym nie zrobiła to od razu chcę zmywać. Nie lubię braku weny i pomysłów, czuję się wtedy fatalnie. Na szczęście zawsze przychodzi ta chwila kiedy zapali mi się żarówka nad głową i myślę sobie "to jest to!".





Tak miałam właśnie jak zobaczyłam ten case na telefon. Strasznie spodobał mi się ten wzorek i od razu pomyślałam, że będzie się idealnie prezentował na moich paznokciach. 

Zwykle moje paznokcie nie są dopasowane do niczego konkretnego, bo codziennie mam przecież inne ubrania, a nie mam tyle czasu, żeby każdego popołudnia zmieniać mani. Ale ale... jeśli dopasuję je do mojego etui na telefon, to będzie idealnie! :)   I tak też zrobiłam. Strasznie spodobała mi się idea paznokci dopasowanych do telefonu :)  Myślę, że bardzo ciekawie się to prezentuje. 





Jeśli chodzi o wykonanie samego mani, to wybrałam kilka fragmentów z case'a i starałam się je przełożyć na paznokcie. A wszystko to za pomocą czarnej farbki akrylowej i cienkiego pędzelka.

Co myślicie o takich zdobieniach inspirowanych etui na telefon? Podoba Wam się? :)

Ja jestem zauroczona i już wiem, że z będę to mani zmywać z bólem serca.



2 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie, mnie także inspiruje wszystko - do tej pory mam w głowie zimową kurtkę kolegi z uczelni, którą planuję przenieść na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super ;) Pazurki wyglądają bardzo fajnie ;) ja w wolnych grzebię po necie i zapisuje wszelkie inspiracje w jednym folderze. Czy to zrobione już paznokcie, czy ubrania z jakimś ciekawym wzorem :) w chwilach braku weny przeglądanie takiego folderu pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia