24 października 2017

Orly Velvet Dream part.1


 ♡ VELVET DREAM 



Hej :)

W końcu przychodzę do Was z tą przepiękną kolekcją od Orly:) Ciężko mi było znaleźć chwilkę na napisanie posta... przyznam, że ostatnio mam mały zawrót głowy, ale się nie daję i staram się dodawać zaplanowane posty :)

Także, nie ma co się za bardzo rozgadywać, bo zdjęć dużo a czasu jak zawsze tyle co nic :)




SILKEN QUARTZ

Jeden z piękniejszych kolorów tej jesieni. Jest pięknie perłowy i bardzo elegancki. Ma w sobie nutkę różu, który będzie świetnie wyglądał w minimalistycznych zdobieniach lub w połączeniu z azteckimi wzorami. Lakier, który nie każdemu przypadnie do gustu ze względu na swoje wykończenie, ale wierzcie mi - WARTO go mieć! I nie mówię tego, bo lubię takie wykończenia, ale dlatego, że jest ciekawy. Można bardzo dużo zrobić z takim lakierem i uzyskać niespotykany efekt.







JUST BITTEN

Idealna czerwień na jesień. Bardzo soczysta i bardzo głęboka. To właściwie już takie bordo:) Ten kolor podbił moje serce i nie tylko moje, bo na moim Instagramie właśnie ten kolor cieszył się największym powodzeniem. Jest to klasyka, której nie można odmówić. Będę utrzymywać, że każda kobieta powinna mieć w swoim domu taki lakier, bo jest świetny na każdą okazję. Jeśli jeszcze połączymy to ze świetną jakością Orly to mamy must have.







BLACK CHERRY

Taki oto piękny fiolecik. W zależności od natężenia światła będzie ciemniejszy lub jaśniejszy. Na zdjęciach akurat wypada jako jasna wersja, ale wierzcie mi na słowo, że potrafi też być dużo bardziej głęboki i ciemny. Będzie idealny pod stemple w jasnym kolorze. Świetnie wpasowuje się w jesienny klimat i zapewne znajdzie wielu zwolenników. Mnie ten kolor bardzo przypadł do gustu, szczególnie, że ostatnio nie wiedzieć skąd lubię ciemne fiolety na moich paznokciach.





Tak wyglądają trzy pierwsze kolory z kolekcji. W następnym poście pokażę resztę :) 

Na moim kanale możecie obejrzeć jak te lakiery zachowują się podczas malowania. Jak jesteście zainteresowane to zapraszam :)




xoxo

4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia