4 października 2017

Catrice 02 Sophisticated Vogue








Hej :) Przedstawiam Wam dzisiaj kolejny lakier z pięknej jesiennej kolekcji Catrice Brown Collection. Jest to najjaśniejszy ze wszystkich kolorów. Przynam, że od razu skradł moje serce i jest baaardzo urokliwy.





Jeśli chodzi o formułę lakieru to jest taka jak i w poprzednim egzemplarzu, który prezentowałam >tutaj<. Ja jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i jak dla mnie te lakiery sprawdzają się świetnie:)

Mam wrażenie, że takie lakiery świetnie sprawdzają się podczas jesiennych wieczorów. Idealnie komponują się z ciepłym swetrem, zapachem świecy oraz spokojną muzyką. I tak właśnie staram się spędzać moje wieczory. Relaksując się przy muzyce i starając się zapomnieć o wszystkich problemach i rzeczach, które chciałabym zmienić. I nie wiem jak u was, ale u mnie lakiery do paznokci są niezbędne podczas tych wieczorów :)





Załączam wam też filmik z mojego kanału, na którym pokazuję swatche wszystkich lakierów:




Dajcie koniecznie znać jak wam się ten lakier podoba :)

xoxo

4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia