24 października 2017

Orly Velvet Dream Part. 2


♡ VELVET DREAM 



Zapraszam na drugą część kolekcji Orly Velvet Dream :)




VELVET KALEIDOSCOPE

Pięknie mieniący się lakier. Jest to ewidentnie perełka kolekcji Velvet Dream. Bardzo oryginalny kolor, który przykuwa spojrzenia. Lakier mieni się na fioletowo, zielono, złoto... Możemy w nim dostrzec wszystkie kolory jesieni. Ten lakier jest, jak ja to nazywam, samowystarczalny. Nie potrzebujemy żadnych dodatkowych ozdób, ponieważ on sam w sobie już jest ozdobą. Jest przepiękny. W zależności od ustawienia paznokci względem światła dostrzeżemy w nim całą gamę barw. Coś niesamowitego. 







BLUE SUEDE

Tutaj muszę przyznać, że się trochę pomyliłam, bo myślałam, że ten lakier będzie moim najmniej ulubionym z kolekcji. A tu proszę... wręcz przeciwnie. Uwielbiam go. Nie dość, że pięknie się go fotografuje, co w przypadku bycia blogerką jest dosyć istotne ;) to jeszcze świetnie wygląda na paznokciach. Nie wiem czy chodzi o mój kolor cery, czy o to, że nie mam dużo lakierów w takim odcieniu... Coś jest na rzeczy i przyznam, że ten lakier skradł moje serce. 




 



NOVEMBER FOG

Wiem, że przy każdym lakierze z tej kolekcji piszę, że jest moim ulubionym, ale ten na prawdę jest. Pomimo tego, że jest jasnym wrzosowym kolorem, jest bardzo jesienny. Jego odcień jest jak sama nazwa wskazuje jak mgła. Jest to bardzo ciekawy kolor i świetnie się sprawdzi w te dni, kiedy chcemy mieć jesienne paznokcie, ale nie chcemy nic ciemnego. W takich przypadkach ten lakier będzie strzałem w dziesiątkę. Wspaniale komponuje się z całą kolekcją.





I to już wszystkie swatche. Jak Wam się ta kolekcja podoba? 

Ja przyznam, że jestem w niej zakochana od pierwszego wejrzenia. Kolory mnie nie zawiodły. Są dobrze napigmentowane (co możecie zobaczyć na moim filmiku ze swatchami), świetnie się z nimi pracuje, mają wspaniałą formułę i mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Pięć serduszek dla Orly za tą kolekcję! Well done! :)

♡ ♡ ♡ ♡ 


7 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia