3 listopada 2017

Halloween with B. Loves Plates



It's about time... :)




Hej :)

Najwyższa pora na pokazanie zdobienia Halloweenowego! Na moim instagramie pojawiło się już jakiś czas temu, ale na swój post musiało troszeczkę poczekać ;)





Przyznam, że na początku nie byłam zachwycona tym zdobieniem. Robiłam je szczerze mówiąc na szybko i pomyślałam, że to nie do końca to co chciałam osiągnąć, ale ale... jak pokazałam mojemu chłopakowi to jego reakcja zmieniła moją opinię :) Powiedział ooo jakie fajne, a po nim powiedziały to moje dwie przyjaciółki, a później kolejne i kolejne osoby :D i tak je wszyscy skomplementowali, że aż nie chciałam go zmywać :)

Główną sprawczynią tego zdobienia jest płytka B. Loves Plates. Płytka przepiękna i pomimo tego, że jest tematyczna są na niej również wzory, które nadadzą się nie tylko na Halloween:)





Praca z tą płytką (i nie tylko, wszystkie płytki od B. są świetne!) to czysta przyjemność. Nie miałam do tej pory żadnego problemu z odbijaniem, czyszczeniem, czy innymi rzeczami. Muszę też pochwalić tutaj lakiery, którymi stemplowałam, ponieważ są to zwykłe lakiery drogeryjne (ten jaśniejszy to Catrice a ciemniejszy to Essie) a stemplują jak lakiery do stenplowania. Więcej detali na temat produktów oraz wykonania znajdziecie na filmiku z tym zdobieniem, który wrzucę na dole posta.

A tymczasem podelektujmy się jeszcze zdjęciami tego mani:)







Dajcie koniecnie znać jak Wam się podoba oraz, co najważniejsze, czy robiłyście jakies mani na Halloween :D

ps. moje paznokcie są coraz dłuższe i w cale nie mam chęci ich skracać :)



xoxo

13 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia