12 listopada 2017

Orly Blue Suede ubrany w sweterek


💙💙💙💙💙


Hej :)

Zapraszam Was dzisiaj na sweterkowe zdobienie:) To jeden z moich ulubionych wzorów i zawsze już jesienią zaczynam "ubierać paznokcie" w sweterek. Także najwyższa pora pokazać takie zdobienie na  moim blogu, a nie tylko na Insta ;)




Właściwie każdy element tego mani można by nazwać głównym bohaterem. Zacznijmy od lakieru bazowego czyli Blue Suede od ORLY. Piękny granat, o którym pisałam już >tutaj<, z jesiennej kolekcji Velvet Dream. Ten lakier ma lekko zgaszony kolor i idealnie pasuje pod jasny sweterek. 

Jeśli chodzi o stemple to wykonałam je przy użyciu płytki (już mojej ulubionej!) B. Loves Plates Merry Christmas oraz lakieru do stempli MoYou London Snowflake. Nad tą płytką mogę się rozwodzić godzinami. Ostatnio wszystkie wzorki, które robię pochodzą właśnie z tej płytki. Nie dość, że jest przeurocza, to jeszcze praca z nią to marzenie! Odbija świetnie, nie mam z nią żadnych problemów, no i lakiery MoYou odbijają na niej świetnie (a na płytkach BP mi nie zawsze odbijają...). No po prostu rewelacja. Spodziewajcie się masy zdobień z tą płytką w tym sezonie :) 

Jeszcze słówko o lakierze do stempli - jest świetny! Mam kilka lakierów do stempli z MoYou i jest pigmentacja rewelacja. Uwielbiam je :)





I jak Wam się podoba? :)

Dajcie znać czy Wy też nosicie sweterki już na jesień, a może tylko zimą?



xoxo









11 komentarzy:

  1. ja ze sweterkami czekam chyba do zimy :D ale piekne mani

    OdpowiedzUsuń
  2. Roznie je nosze. Nawet latem czy wiosna ubieram ciensze. Twoje zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham sweterki, a te Twoje są idealne <3 właśnie zostałam zainspirowana do zrobienia pierwszego w tym sezonie sweterkowego mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek pięknie komponuje się z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienie! W sobotę ta płytka będzie moja i już się nie mogę doczekać pierwszego zdobienia z jej użyciem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia