22 września 2017

Catrice 01 Fashion Addicted






Widziałyście już nową kolekcję lakierów jesiennych od Catrice? Amoze już je macie? :)

Przyznam, że ja czekałam na nie z niecerpliwością. Jak tylko zobaczyłam ich zdjęcie to zakochałam się w sekundę we wszystkich kolorach. I dzisiaj przychodzę do was z pierwszym lakierem z tej kolekcji 01 Fashion Adicted.




Co zwróciło moją uwagę przy pierwszym kontakcje z tymi lakierami to ich elegancka buteleczka. Ma złotą zdejmowaną skuwkę, która dodaje elegancji lakierowi i daje wrażenie droższego produktu. Bardzo mnie cieszy, że skuwka jest zdejmowana, ponieważ zostaje zawsze prosta po zakręceniu lakieru. Nie ma nic gorszego niż przekręcona skuwka na mojej wystawce z lakierami!

Pędzelek także mnie zadowala :) Jest szeroki, tak jak lubię i zostawia bardzo ładną linię przy skórkach. Ten pędzelek nabiera idealną ilość lakieru; nic nie spływa z nikąd i nic nie przeszkadza. Na prawdę wszystko zrobione na tip top.




Jeśli chodzi o kolor to jak widzicie na zdjęciach. Jest to bardzo ładny brąz o wykończeniu metalicznym. Mnie bardzo się takie wykończenie podoba i uważam, że ten lakier będzie świetny jako baza pod jesienne stemple. 

Krycie rewelacyjne! Jak ktoś jest mało wymagający to może i nawet zrobić jedną warstwę, ponieważ lakier równomiernie kryje i bardzo dobrze kryje paznokieć. Ja, jako że lubię pełne krycie i zero prześwitów, nałożyłam dwie warstwy. Jeśli chodzi o to czy lakier smuży czy nie, to według mnie nie. Jak na mój gust wszystko poszlo gładziuko i wspaniale, ale z takimi lakierami trzeba uważać, na wszelki wypadek ;)




W najbliższych postach zaprezentuję resztę lakierów. A tymczasem dajcie znać co myślicie o tym lakierze :) 

I oczywiście czy ta kolekcja zwróciła waszą uwagę :)

xoxo






6 komentarzy:

  1. Lakierow nie znam, ale naprawde kolor jest Swietny jak na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeden lakier z tej serii ale jeszcze nie malowałam twoj jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ma w sobie "coś" ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek :) Wielki plus, że pomyśleli o zdejmowaniu nakrętki, dla mnie lakier może być najpiękniejszy, ale taka nakrętka go totalnie skreśla, bo wiem jak bardzo będzie mnie wkurzała :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia