3 września 2017

Nowy Szablon na blogu


☆ ☆ ☆ ☆ 




Hej :)

Przychodzę dzisiaj do was z dość nietypowym postem. Od kiedy bloguje ciągle mi w głowie jakieś zmiany dotyczące bloga. Przez jakiś czas moje blogowanie nie było regularne albo w ogóle go nie było. Może to dlatego, że blog nie do końca mi się podobał, może to dlatego, że zawsze coś... powodów jak zawsze sto. Teraz kiedy (mam nadzieję) moje blogowanie będzie bardziej regularne, postanowiłam wprowadzić zmiany, które chodziły za mną od dawna. I widziałam, że kilka z was na naszych facebookowych grupa też się zainteresowała tematem, więc postanowiłam opisać mój proces zmian. Bo może komuś to pomoże :)

Zacznę od zmiany szablonu. Był to dla mnie najważniejszy punkt zmian. Chciałam, żeby mój blog wyglądał na bardziej jednolity i żeby był ładniejszy. Mam nadzieję, że przyznacie, że tak jest :)

W intermedie można znaleźć całą masę bezpłatnych szablonów i w cale nie są one brzydsze od tych płatnych. Znalazłam kilka stron, na których takie bezpłatne szablony były i przyznam, że bardzo mi się podobały, ale finalnie zdecydowałam się na szablon z Blonparii. Poniżej zamieszczam linki do stron, które są warte przejrzenia przy wyborze szablonu (są tu też szablony płatne):




Przyznam, że spodziewałam się, że ustawianie tego szablonu będzie strasznie trudne, jednak okazało się, że w całe tak nie było. Znalazłam w internecie instrukcję jak to zrobić i stwierdziłam, że spróbuję, bo jak nie wyjdzie to zawsze mogę wrócić do starego:) Wyszło za pierwszym razem:)

Poniżej zamieszczam instrukcję, z której korzystałam przy dodawaniu mojego szablonu:


Oprócz zmiany szablona, żrobiłam też zakładki, których wcześniej nie miałam. Myślę, że był to dobry pomysł, ponieważ teraz mój blog będzie bardziej uporządkowany. Mam nadzieję też, że przez to będzie przyjemniejszy do czytania i jeśli kogoś nie będzie interesować tematyka paznokciowa, będzie ją łatwiej pominąć i zwyczajnie na nią nie patrzeć :)

Na stronach internetowych, które podałam wyżej jest bardzo dużo wskazówek dotyczących prowadzenia bloga jeśli chodzi o stronę techniczną. Instrukcje są napisane w baaardzo prosty sposób i pokazują jak coś zrobić krok po kroku. Dla mnie były niezwykle pomocne i przyznam, że przewertowałam je wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć dodatkowe rzeczy, które mogłabym zrobić na blogu a o których niekoniecznie bym sama pomyślała.

Jak to mówią najtrudniejszy pierwszy krok. Ja swoje zmiany zaczęłam w zeszłym tygodniu i poświęciłam im na prawdę sporo czasu, ale myślę, że się opłaciło. Jestem zadowolona z tego jak wygląda mój blog na chwilę obecną, ale zarazem wiem, że mogę jeszcze dużo zrobić. Mam w planach dalsze pracowaniem nad layoutem, no i zobaczymy co z tego wyjdzie:) Nad niektórymi zmianami jak nad pozbyciem się blogspot z adresu bloga cały czas myślę i nie wiem czy chce to zrobić czy nie. Inne czekają już w kolejce aż będę miała troszkę wolnego, żeby nad tym posiedzieć.

I tak powolutku powolutku mój blog będzie miał taki wygląd jaki sobie wymyśliłam:) Grunt to zacząć!

Dajcie znać co myślicie o moim nowym szablonie i czy macie jakieś sugestie, bardzo chętnie się dowiem jaką macie opinie na ten temat. I też dajcie znać czy same bierzecie się za zmiany. Jesteście juz po? w trakcie? A może właśnie w tym momencie zdecydowałyście, że też czas na zmiany? :)

Czekam na wasze opinie:)

xoxo











8 komentarzy:

  1. Swietny jest ten szablon
    Mi sie podoba ta aplikacja na dole z insta, ale za nic w świecie nie moge jej ustawic. Podasz mi koh html to sobie wstawie do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie baaardzo ze Ci sie podoba:):):):)
      ja robiłam swoj tutaj: https://snapwidget.com oni jakby tworza widget bez linka w srodku do insta, wiec trzeba na stronie generowac. tam na dole jak zjedziesz kawalek to jest zeby insta widget i sobie dobierasz opcje jakie chcesz, podgladasz i ustawiasz:) ja sie logowalam przez facebooka i nie zakladalam konta u nich:)

      Usuń
  2. Wyszło super, lubię takie "czyste" szablony. Ja mam w planach zmiany, ale nie mogę się zabrać ;-) Na pewno skorzystam z powyższych stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:) wlasnie takie bylo moje zamierzenie:) zabierz sie zabierz, najciezej jest zaczac, a nawet jak bedziesz wprowadzac zmiany powoli to zobaczysz jak szybko zleci i bedzie taki jak chcesz:)

      Usuń
  3. Też chcę usiąść i popracować trochę nad wyglądem bloga. O ile z szablonem wiem, że sobie poradzę, to nie mam pomysłu na nagłówek, a nie znam się za bardzo na grafice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zostawić sam napis z czcionka z szablonu. ja myslalam zeby tak zrobic ale w koncu wrzucilam swoj stary, troche go tylko zmienilam:)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia