11 maja 2014

AmazON AmazOFF + B. A Star






Czemu akurat ta piosenka? Nie pytajcie, bo nie wiem, ale jakoś kojarzy mi się z tym zestawieniem :)




Nie miałam do tej pory okazji, żeby nosić lakier Amazon Amazoff z kolekcji Brazil, dlatego tak długo stał na mojej półeczce nietknięty, ale w końcu doczekał się swoich pięciu minut.

W momencie kiedy go miałam na sobie pogoda dopisywała i sam Amazon Amazoff wydawał mi się zbyt smutny, dlatego nałożyłam na niego Holo Top, który ostatnio często gości na moich paznokciach. Myślę, że top świetnie współgra z tą zielenią :)
A rezultaty możecie podziwiać na zdjęciach.



5 komentarzy:

  1. Wspaniały efekt :) Doskonały pomysł z połączeniem Essie z holo topem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Holo top świetnie wygląda na OPI.
    Super duet:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, holo top jest boski w każdym wydaniu <3
    Doskonale komponuje się z tym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia