14 maja 2014

Born Pretty Store Water Decals 2100 Review



Ostatnia moja recenzja naklejek wodnych BPS nie była zbyt zachęcająca. Ciekawe jak będzie tym razem ;)




Tym razem postanowiłam zrobić pełne mani z naklejek i to tych całopaznokciowych (dokładnie tych >link<). Wzór bardzo mi się podobał, ale przyznam, że po ostatnich naklejkach byłam dość sceptycznie nastawiona. A to dlatego, że moje paznokcie są krótkie i zwykle nie mieści się na nich cały wzór i w rezultacie mam nie wiadomo co na paznokciach.




Chociaż na moim paznokciu została tylko połowa naklejki to efekt jest świetny :) Tym razem widać co jest na paznokciach bez podpowiedzi.

Naklejki nakładałam na białą bazę, co ładnie podbiło motyw na naklejce. Jedyne moje "ale" do tych naklejek to szerokość kciuka. Mogłyby być o 1mm szerszy, aczkolwiek tylko na jednym mam biały paseczek z boku. Na drugim kciuku udało mi się tak ułożyć i naciągnąć naklejkę, że ilość paznokcia niepokrytego naklejką jest znikoma. 




Dalej podtrzymuję moją pozytywną opinię na temat naklejek wodnych. Są fantastyczne ze względu na łatwą aplikację i świetne wzory, które są praktycznie nie możliwe do uzyskania inną metodą (prócz naklejek normalnych, ale te z kolei często odstają...). Te naklejki tylko utwierdziły mnie w tym przekonaniu.

Poniżej załączam jeszcze parę fotek mojego mani i na samym końcu podam linka do filmiku, na którym pokazuję jak te właśnie naklejki nakładam:)







Czytałam dużo opinii na temat naklejania naklejek wodnych, że nie jest to takie proste jakby się wydawało, że trzeba łowić naklejki z dna pojemniczka z wodą, że się zaginają i ciężko je równo nakleić... i przyznam, że dla mnie jest to bezproblemowa metoda zdobienia paznokci. Myślę, że to może być związane ze sposobem naklejania tych naklejek, dlatego postanowiłam nakręcić filmik z moim sposobem na ich bezproblemowe aplikowanie. 

Mam nadzieję, że komuś się to przyda:)
http://youtu.be/d0MxpGiYwnY

5 komentarzy:

  1. wow, ale pięknie to wygląda :) jeszcze nigdy nie miałam naklejek na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it :)

    Check out my new post Here!!!

    And I followed ya on Instagram..do follow back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. wzór niesamowity ,cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten wzór i na paznokciach robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te naklejki, nawet nie spodziewałabym się, że na paznokciach będą wyglądać tak bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia