1 maja 2014

Katy Perry Dark Horse Nails


Katy Perry Dark Horse


    [źródło: youtube.com]

Hej:)
Mam dzisiaj dla Was paznokcie Katy Perry z teledysku Dark Horse. Piosenka jest świetna i sam teledysk też mi się bardzo podoba, chociaż przyznam, że nie tak go sobie wyobrażałam;]  W życiu bym nie pomyślała, że będzie nawiązywał do starożytnego imperium egipskiego, a tu proszę... taki psikus ze strony Katy Perry ;)

W każdym razie... klip jest bardzo kolorowy i aż roi się od symboli egipskich. Wypatrzyłam trzy różne mani u Katy. I to konkretne, które odtworzyłam, jako jedyne nawiązuje do tematyki egipskiej. Zrobiłam też tutorial do tego zdobienia, który możecie obejrzeć na moim kanale >link<.








Do zdobienia użyłam:
Base Coat - Paese Kuracja Naprawcza
Essie Licorice
Essence Stampy Nail polish Stamp Me! White
Płytka do zdobień MoYou London Explorer Collection 17
Top Coat Seche Vite



6 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia