7 maja 2014

DreamCatcher Nails






Łapacz snów kojarzy mi się ze zmianami w życiu, chociaż tego nie symbolizuje. Myśląc o nim widzę zmiany, spełnianie marzeń, wytrwałe dążenie do celu i siłę...




Pomijając moc, jaką czuję w tym wzorku, jest on bardzo efektowny. Zrobiłam go używając płytki MoYou London z kolekcji Explorer. Płytka ma numer 11 i jest na niej cała masa przepięknych motywów.

Łapacz snów składa się między innymi z piór, które aż się prosiły o pokolorowanie. Całość, chociaż w mdłych kolorach i w równie mdłej oprawie, wydaje mi się dość wyrazista. Taki efekt chciałam osiągnąć i taki osiągnęłam :)






17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten motyw na paznokciach jednak zamiast tego ciemnego ja bym dała pastele w kolorach jakie masz piórka bo ja wolę jasne kolory szczególnie o tej porze roku :) i bardziej by tu pasowało to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu motyw łapacza widziałam już kilka razy ale Twój podbił moje serduszko :D Przepięknie zestawiłaś kolory, zdjęcia i dzięki temu stworzyłaś wspaniałego posta :D Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ja bym dała za coś takiego na moich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam filmik z tutorialem do tego na moim kanale jak bys chciala:) prostsze niz myslisz:)

      Usuń
  5. Pięknie ,śliczne kolorki piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie:) mi się podoba właśnie zestawienie delikatnego tła z ciemną resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten motyw :) fajnie pokolorowałaś te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdobienie :) bardzo fajnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt uzyskałaś świetny, ja uwielbiam motyw łapacza snów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to mega wygląda!! :D Muszę się któregoś dnia wziąć za kolorowanie stempli ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne! uwielbiam motyw łapacza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia