4 lipca 2015

Colour Alike 518 - pod chmurką






Pod chmurką... taka wdzięczna nazwa lakieru. Pomyślałam, że ładnie się ten post wkomponuje w moje życie, bo ostatnio zdarzało mi się spać pod chmurką. Nie ma chyba nic przyjemniejszego niż takie poczucie, że życie idzie w dobrym kierunku, słysząc jednocześnie szum Wisły i czując promienie słońca na twarzy wciśniętej w czyjeś ubranie. Ale jak to bywa często w życiu, nic nie może być takie proste i takie proste sytuacje szybko się komplikują. Dobrze, że malowanie paznokci nie jest tak skomplikowane, bo chyba bym oszalała :)



Co do naszego pięknego marzyciela.. Tę markę chyba wszyscy znają i założę się, że nie ma osoby, która nie byłaby nią oczarowana. Formuły lakieru nie muszę chwalić, a jeśli chodzi o kolor to same oceńcie :)

Ja uwielbiam!





4 komentarze:

  1. Uwielbiam holosie CA - ten też jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam - zresztą chyba jak każdy kto miał z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor! Ja mam chyba tylko 2 albo 3 "alajki"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia